Op de helft; nog 11 weken te gaan! - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Ceciel Kip - WaarBenJij.nu Op de helft; nog 11 weken te gaan! - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Ceciel Kip - WaarBenJij.nu

Op de helft; nog 11 weken te gaan!

Door: Ceciel Kip

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

10 November 2013 | Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Hallo Allemaal,

Morgen gaan we naar Port Elizabeth toe om ons visum te verlengen. Dat betekend dat ik al weer op de helft van m'n stage zit !!! De tijd gaat zo snel en wil nog zoveel leuke dingen doen. Ik wil bijvoorbeeld nog skydiven, naar Durban, zwemmen met haaien en nog veel meer.

Het weer begint nu eindelijk beter te worden en van de eerste echte zonnestraaltjes ben ik natuurlijk goed verbrand. Word vannacht niet zo comfi slapen. Maar verder hoor je mij niet klagen hoor:)


Verder met de stage gaat het goed. Uviwe begint nu eindelijke een beetje opgang te komen en er komen steeds meer kinderen.
Ook hebben we de eerste spullen van de donaties gekocht. We hebben bijvoorbeeld knutselspullen, verf om raamschilderingen en tafels gekocht. Daar is iedereen erg blij mee!

Stiekem begin ik Oldenzaal ook wel een beetje te missen. Het uitgaan, lekker een terrasje pakken, even winkelen of gewoon gezellig op bezoek bij mijn vriendinnetjes!
Hier in Kenton is nog niet erg veel volk te bekennen. Hopelijk wordt dat snel meer want dat brengt misschien wat meer leven in de brouwerij.

Verder gaat het met mij erg goed. Ik vermaak me elke dag en heb nog geen seconde spijt gehad dat ik hiernaar toe ben gegaan. Ik zie elke dag als een uitdaging en zie wel wat de dag mij verder brengt. In mijn vrije tijd zit ik graag op de bank ( ja pap en mam, met een dekentje), ga ik een potje tennissen of lekker even naar het strand.

Verder heb ik niet zoveel te melden, tot de volgende keer!
xxxx

  • 11 November 2013 - 00:51

    Jos:

    Dag Ceciel,

    Fijn om te lezen dat je het erg naar je zin hebt en dat de stage ook bevalt. Wat gaat de tijd toch snel, de helft zit er al weer op.
    Dat is een conclusie die R&R ook al trokken in het verre Thailand en daardoor al het een en ander begonnen te relativeren. Geniet nog maar lekker, je hebt nog zoveel plannen. Blijf dromen.

    Alle goeds, Jos

  • 11 November 2013 - 19:08

    Charlotte:

    Hallo Ceciel, nog 11 weken te gaan op de 11. van de 11. De verjaardag van je neef Ruud. Je hebt nog voldoende plannen en uitdagingen om je verblijf daar in Zuid Afrika vol te houden. Dat je een aantal mensen en activiteiten in Oldenzaal begint te missen, betekent dat je het toch wel goed hebt in de Boeskoolstad. Nog een paar weekjes wachten en dan zie je je ouders.
    Lees elke keer weer met veel interesse je verhalen en wens je wederom een goede stage.
    groeten van Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Stage Zuidafrika

Stage Zuidafrika

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2014

Op naar Nederland

16 Januari 2014

17 days to go!

04 Januari 2014

Reizen door Zuid-Afrika

19 December 2013

Long time no see

01 December 2013

Weekendje Knysna
Ceciel

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7494

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Stage Zuidafrika

Landen bezocht: