17 days to go! - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Ceciel Kip - WaarBenJij.nu 17 days to go! - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Ceciel Kip - WaarBenJij.nu

17 days to go!

Door: Ceciel Kip

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

16 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Lieve allemaal,

Het einde begint nu echt in zicht te komen, over 17 dagen zitten we in het vliegtuig naar Johannesburg - Dubai - Amsterdam. Ik hoop dat de vlucht net zo spoedig zal verlopen als de heenreis. Maandag middag om half 1 zullen als alles goed gaat landen in Amsterdam

Vandaag over 2 weken zullen wij ( Tessa, Judith, Kim en ik) Kenton on Sea al verlaten omdat we het laatste weekend door gaan brengen in Port Elizabeth, gezellig met zijn 4-en!!

Gisteren zijn we begonnen met het uitdelen van de kleding aan de kinderen van Uviwe. De kinderen zijn er allemaal heel erg blij mee en ik zal vanavond proberen de foto's op facebook te zetten!

als het goed is wordt volgende week het alarm geplaatst bij Uviwe en zijn de tralies (voor de ramen) besteld. Verder komt er als het goed is nog een groot voetbalgoal, een korfbal korf? en een zandbak.

Verder hebben we zaterdag nog een feest van 1 van de locals en hebben we nog wat andere leuke dingen staan. Ook zal ik nog even uitgebreid gebruik maken van het mooie weer en het strand.

Stiekem verlang ik nu wel heel erg naar huis. ik ben hier nu al heel veel aan het afronden, en kan nederland maar niet meer uit mijn gedachten zetten. Ik ben er eigenlijk ook heel druk mee, vervolgstudie (HBO V/MWD ? groningen of enschede?), afspraken, carnaval, opzoek naar een nieuwe bijbaan ( als je iets weet, laat het me aub weten :D)

Maar ik geniet hier zeker nog wel, want ik weet dat als ik straks in Nederland ben, dat ik heel graag weer terug wil.

Ik probeer nog een blog te schrijven voordat ik weg ga, maar kan niets beloven!

Tot snel,

xxx Ceciel





  • 16 Januari 2014 - 12:47

    Charlotte:

    Hoi ceciel, geniet nog van de laatste dagen in z.afrika. ook ik zal blij zijn je in levende lijve weer te ontmoeten. Runner en floris kunnen je knuffel niet afwachten. Kus charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Stage Zuidafrika

Stage Zuidafrika

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2014

Op naar Nederland

16 Januari 2014

17 days to go!

04 Januari 2014

Reizen door Zuid-Afrika

19 December 2013

Long time no see

01 December 2013

Weekendje Knysna
Ceciel

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7485

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Stage Zuidafrika

Landen bezocht: